Пропозиція контракту

Останнє оновлення 3 травня 2024 року

Даний Контракт визначає права та обов'язки Клієнта та Підрядника при використанні сервісу "https://www.dataisland.com.ua/".

Цей контракт адресований не визначеній групі осіб та становить публічну пропозицію. Безумовне прийняття Клієнтом цього Контракту є реєстрація в Сервісі шляхом заповнення Реєстраційної Форми або позначення пункту "Я прочитав(-ла) та погоджуюся з умовами пропозиції", за яким слідує оплата відповідного тарифу особою, яка отримала пропозицію.

УМОВИ

Сторони використовують наступні терміни з такими значеннями:

Законодавство — чинне законодавство України. Інформаційний сервіс "https://www.dataisland.com.ua/" (Сервіс) — набір інструментів, доступних за адресою https://www.dataisland.com.ua/, залежно від обраного Клієнтом тарифу. Опис властивостей Сервісу доступний Клієнту на веб-сайті Сервісу Підрядника за адресою https://www.dataisland.com.ua/. Усі права на Сервіс (та його компоненти) належать повністю Підряднику. Жодна з положень цього Контракту не може тлумачитися як передача виключних прав на інтелектуальну власність щодо Сервісу (або його окремих елементів) Клієнту.

Підрядник — сторона цього Контракту, що надає Клієнту доступ до Сервісу. Клієнт — сторона цього Контракту, яка прийняла Контракт. Дані авторизації — дані, які використовує Клієнт для входу до Сервісу та отримання доступу до Особистого Кабінету.

Особистий Кабінет Клієнта (Особистий Кабінет) — приватна частина Сервісу, що складається з захищених сторінок, створених під час реєстрації Клієнта, через які здійснюється використання Сервісу та взаємодія сторін. Доступ до Особистого Кабінету здійснюється Клієнтом через авторизацію за допомогою Даних Авторизації. Реєстраційна Форма — електронна форма, розташована на Сайті, в яку Клієнт повинен ввести Дані Авторизації.

Реєстрація — дія Клієнта заповнення Реєстраційної Форми, розташованої в Сервісі, шляхом вказання необхідної інформації та електронної адреси. Сайт Клієнта — інтернет-ресурс, створений за допомогою функціональних можливостей Сервісу.

Періодичні Платежі — постійні платежі, здійснювані Клієнтом у вигляді абонентської плати (на 100% передоплаті) відповідно до умов обраного Тарифу, або певні послуги Клієнта, що реалізовуються протягом визначеного періоду (тиждень або місяць). Періодичні Платежі автоматично списуються з банківської (кредитної) картки, реквізити якої надає Клієнт при активації обраного Тарифу.

Підписка — згода Клієнта на продовження умов Тарифу на наступний період, в обсязі оплачених послуг та строку Тарифу, включаючи згоду Клієнта на здійснення Періодичних Платежів за доступ до платних послуг Сервісу.

Контракт — цей Контракт, включаючи всі додатки та правила, зазначені в цьому Контракті або явно названі як додатки до цього Контракту.

Тариф — набір можливостей Сервісу, що мають опис та визначену вартість. Прейскурант Цін Підрядника — набір Тарифів та платних послуг Сервісу, розташований в Сервісі за адресою https://www.dataisland.com.ua/. Блокування — технічний захід, що використовується для обмеження доступу до Особистого Кабінету або Сайту Клієнта.

Платіжний Оператор — LiqPay, платіжний сервіс, що надає можливості Інтернет-аквайрингу - приймання платежів на веб-сайтах, в мобільних додатках, що підключені до Інтернету, обслуговування Підрядника.

Електронна пошта Клієнта — адреса електронної пошти Клієнта, яку Клієнт вказує при заповненні Реєстраційної Форми. Сторони узгоджують, що адреса електронної пошти, зазначена при реєстрації, є офіційним засобом зв'язку, а повідомлення, відправлені на цю адресу електронної пошти, вважаються належним повідомленням Клієнта щодо всіх питань, що стосуються виконання цього Контракту.

ПРЕДМЕТ КОНТРАКТУ. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

2.1. Предметом цього Контракту є передача Підрядником Клієнту права на доступ до Особистого Кабінету для використання Сервісу за умовами, визначеними цим Контрактом.

2.2. Усі умови, згадані надалі, застосовуються як до Сервісу в цілому, так і до кожного з його складових окремо.

2.3. Територія застосовності цього Контракту - всесвітня.

2.4. Відповідно до функціональних можливостей Сервісу, Клієнт може створювати один або кілька облікових записів. Кожен обліковий запис адмініструється Клієнтом самостійно через Особистий Кабінет Клієнта. Умови створення, управління, редагування та експлуатації кожного облікового запису регулюються тарифом, що застосовується до сайту.

2.5. Термін доступу до безкоштовних можливостей Сервісу обмежений строком дії цього Контракту.

2.6. Термін дії цього Контракту визначається з моменту прийняття Підрядником прийняття пропозиції і закінчується за будь-якими причинами, переліченими в контракті.

2.7. Підрядник має право внести зміни в цей Контракт і всі його додатки (цілком або частково) односторонньо, без попередньої згоди Клієнта. Усі зміни до цього Контракту набирають чинності на календарний день після їхньої публікації на Сервісі.

2.7.1. Клієнт зобов'язаний самостійно контролювати зміни до цього Контракту та його додатків, періодично переглядаючи поточну версію принаймні один раз на місяць. Клієнт єдинодушно відповідає за будь-які наслідки, що виникають внаслідок неперегляду цього Контракту та його додатків.

2.7.2. Якщо Клієнт не погоджується з будь-яким положенням Контракту та/або його додатків, він повинен негайно припинити використання Сервісу.

2.8. Цей Контракт складається з:

2.8.1. "Угоди про Сервіс" - постійно доступної у вільному доступі на веб-сайті за адресою https://www.dataisland.com.ua/offer

2.8.2. "Тарифів" - постійно доступних у вільному доступі на веб-сайті за адресою https://www.dataisland.com.ua/ua/prices. Підрядник має право надіслати Клієнту спеціальну пропозицію, описуючи тариф, спеціально розроблений для Клієнта.

2.9. Продавець – ФОП РАФІЄВ ТИМУР (ідентифікаційний код 3250020179), фізична особа-підприємець, яка зареєстрована та діє відповідно до чинного законодавства України, з місцезнаходженням за адресою: 04073, м. Київ, Подільський район, вул. Бондарська, буд. 3, кв. 104.

РЕЄСТРАЦІЯ, МОМЕНТ УКЛАДЕННЯ КОНТРАКТУ

3.1. Для використання функціональних можливостей Сервісу Клієнт повинен завершити процес реєстрації. Реєстрація здійснюється шляхом введення Даних Авторизації в систему.

3.2. Моментом укладення контракту є успішна реєстрація Клієнта в спеціальному розділі https://academy.dataisland.com.ua/ в Сервісі.

3.3. Реєстрація вважається успішною, а Контракт вважається укладеним в момент перенаправлення Клієнта до Особистого Кабінету Клієнта.

3.4. Клієнт гарантує, що надані під час реєстрації дані є актуальними та точними і не належать третім особам.

3.5. Якщо Клієнт діє від імені юридичної особи (фізичної особи - підприємця) під час реєстрації, він гарантує, що володіє відповідною повноваженням на укладення цього Контракту.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ. НАДАННЯ ДОСТУПУ. ОБМЕЖЕННЯ

4.1. В межах цього Контракту Клієнт має право використовувати Сервіс наступним чином:

4.1.1. Отримання доступу до Особистого Кабінету Клієнта, розташованого в Сервісі;

4.2. При використанні Сервісу Клієнту заборонено:

4.2.1. Модифікувати програмне забезпечення, включене до Сервісу, включаючи зміну, декомпіляцію, розбирання на складові, розшифрування та здійснення інших дій з об'єктним кодом програмного забезпечення;

4.2.2. Використання Сервісу способом, не передбаченим цим Контрактом;

4.2.3. Розповсюдження, копіювання або інше публічне розголошення програмного забезпечення, включеного до Сервісу;

4.2.4. Спроби обійти технічні обмеження в програмному забезпеченні, включеному до Сервісу;

4.2.5. Використання Сервісу або його частин поза терміном дії цього Контракту.

4.3. Доступ до Сервісу забезпечується цілодобово (за винятком періодів технічного обслуговування). Підрядник не несе відповідальності, якщо доступ до Сервісу обмежується через відсутність доступу Клієнта до Інтернету.

4.4. При використанні Сервісу Клієнт отримує доступ до всіх довідкових матеріалів, розміщених у Сервісі, а також можливість отримати технічну підтримку від Підрядника з питань, що виникають під час використання Сервісу. Технічна підтримка надається в межах існуючих функціональних можливостей Сервісу. Технічна підтримка для Клієнта не є обов'язком Підрядника.

4.5. Доступ до платних можливостей Тарифу надається Клієнту протягом п'яти (5) робочих днів з моменту оплати Тарифу.

4.6. Через Сервіс заборонено використовувати (публікувати) матеріали та посилання, що містять:

4.6.1. Непристойні або вульгарні слова чи вислови, порнографічні зображення та тексти або сцени сексуального характеру з участю неповнолітніх;

4.6.2. Загрози, заклики до насильства та вчинення незаконних дій, порушення закону;

4.6.3. Елементи насильства, жорстокості, расової, національної чи релігійної непорозумінь, а також посилання на такі матеріали;

4.6.4. Націонал-соціалістичні атрибути або символи;

4.6.5. Пропаганду злочинної діяльності, посібники з вчинення незаконних дій;

4.6.6. Матеріал, що містить загрози, що дискредитує, ображає, висміює гідність або ділову репутацію, чи порушує приватність інших Користувачів або третіх осіб.

4.7. Клієнт гарантує, що через Сервіс він публікує (використовує) матеріали (інформацію), виключні права на які належать Клієнту.

Права та Обов'язки Сторін

5.1. Підрядник зобов'язаний:

5.1.1. Забезпечити Клієнту доступ до Сервісу.

5.1.2. Усунути будь-які несправності в роботі Сервісу, що виникли з вини Підрядника, в розумні строки.

5.2. Клієнт зобов'язаний:

5.2.1. Використовувати Сервіс у межах, визначених Розділом 4 цього Контракту.

5.2.2. Здійснювати оплату за послуги, надані Підрядником, відповідно до умов цього Контракту та обраного Тарифу.

5.2.3. Негайно повідомляти Підрядника у разі втрати Даних Авторизації.

5.3. Підрядник має право:

5.3.1. Односторонньо припинити Контракт та/або заблокувати доступ Клієнта до Особистого Кабінету Клієнта у випадках порушення Клієнтом Законодавства та/або умов Контракту (та його додатків). Підрядник не несе відповідальності за будь-які втрати (збитки), зазналі Клієнтом у зв'язку з припиненням Контракту та/або Блокуванням. Підрядник не зобов'язаний повідомляти Клієнта причини припинення Контракту та/або Блокування.

5.3.2. Проводити технічне обслуговування серверу, тимчасово призупиняючи доступ до Сервісу. Підрядник повідомлятиме Клієнта про технічні роботи через повідомлення на Сайті або розсилкою на електронну пошту.

5.3.3. Використовувати назву Клієнта, а також його товарні знаки (службові знаки) та логотипи з метою реклами послуг Підрядника.

5.3.4. Модифікувати або випускати оновлення програмного забезпечення та Сервісу, додаючи нові властивості або функціональності до програмного забезпечення Сервісу, що поліпшують його роботу або іншим чином покращують його характеристики.

5.3.5. Видаляти інформацію, завантажену Клієнтом до Сервісу під час використання платного Тарифу, через 30 (тридцять) днів з дати закінчення Тарифу.

5.3.6. Вносити зміни до Тарифів, включаючи зміни до вартості наданих послуг та функціональних можливостей Сервісу для відповідного Тарифу.

5.3.7. Мати доступ до Особистого Кабінету Клієнта для моніторингу роботи Сервісу.

5.3.8. На власний розсуд, Підрядник може (але не зобов'язаний) в будь-який час та з будь-якої причини переглядати, моніторити та/або редагувати обліковий запис Клієнта, з повідомленням або без повідомлення Клієнта.

5.3.9. Видаляти обліковий запис Клієнта за запитом Клієнта або у випадку порушення Клієнтом умов цього Контракту.

5.4. Клієнт має право:

5.4.1. Отримувати доступ до Сервісу відповідно до умов цього Контракту та Тарифу.

5.4.2. Використовувати Сервіс відповідно до умов цього Контракту.

ОСОБИСТІ ДАНІ. ГАРАНТІЇ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

6.1. Приймаючи цю пропозицію, Клієнт погоджується на обробку персональних даних.

6.2. Порядок обробки, зберігання та використання персональних даних Клієнта здійснюється Підрядником відповідно до "Політики конфіденційності", розташованої на сайті за адресою https://www.dataisland.com.ua/privacy, яка є невід'ємною частиною цього Контракту за адресою https://www.dataisland.com.ua/offer.

ПРОЦЕДУРА ОПЛАТИ

7.1. Оплата послуг, наданих за Тарифом, здійснюється на підставі авансової оплати за період використання Тарифу. Сума оплати за послуги, надані Підрядником, визначається Тарифом, обраним Клієнтом. Оплата здійснюється в українських гривнях через платіжні системи MasterCard, Maestro, Visa, через систему Платіжного Оператора на основі ціни, вказаної в Тарифі. Обов'язок Клієнта щодо оплати вважається виконаним у момент зарахування коштів на рахунок Платіжного Оператора. Термін зарахування коштів на рахунок Підрядника може зайняти до 3 (трьох) банківських днів і не залежить від Підрядника.

7.2. Оплачуючи послуги Підрядника, Клієнт придбоває Підписку, яка включає Періодичні Платежі. Відстеження терміну дії Підписки здійснюється Клієнтом самостійно у особистому кабінеті. Припинення Підписки виконується в особистому кабінеті Клієнта. Списання коштів буде припинено у наступному календарному періоді після дати відключення. Якщо Користувач з будь-якої причини не відмовляється від підписки, кошти автоматично списуються з банківської картки Клієнта і не повертаються. Скасування Підписки та, відповідно, припинення Періодичних Платежів регулюється розділом 7.8 цього Контракту. При автоматичному поновленні Підписки, у день її закінчення, з банківської картки, вказаної Клієнтом, буде списана вартість послуг, обрана Користувачем і включена у цей Тариф на момент списання.

7.3. Клієнт гарантує, що він є власником банківської картки і вводить всі необхідні дані банківської картки точно і повністю під час оплати.

7.4. У випадку недостатності коштів на банківській картці Клієнта у день списання, необхідних для оплати послуг, включених в Тариф на наступний період, або якщо списання не відбулося з будь-яких інших причин, протягом 5 (п'яти) календарних днів (кожні 24 години до успішної оплати) буде здійснено спробу повторного списання. Якщо через 5 (п'ять) календарних днів кошти не можуть бути списані, термін Тарифу не буде продовжений на новий період.

7.5. Якщо Клієнт припиняє Підписку після закінчення передплаченого періоду, згідно з поточним Тарифом, доступ до платних можливостей Особистого Кабінету буде припинено, проте Клієнт залишає за собою право користуватися безкоштовними можливостями Сервісу.

7.6. Клієнт має право на зміну використаного Тарифу через Особистий Кабінет у будь-який час за власним бажанням.

7.6.1. У випадку переходу Сайту Клієнта на Тариф із вищою ціною, ніж поточний Тариф, перехід на новий Тариф буде здійснено після оплати автоматично розрахованої суми.

7.6.2. У випадку переходу Сайту Клієнта на Тариф із нижчою ціною, ніж поточний Тариф, перехід можливий після того, як Клієнт вимкне Періодичні Платежі та після закінчення оплаченого періоду, відповідно до пункту 7.8 цього Контракту, за яким слідує оплата обраного Тарифу.

7.6.3. При придбанні нового Тарифу невикористані кредити поточного Тарифу скасовуються і не переносяться на новий Тариф.

7.7. Підрядник має право надавати знижки на Тарифи. Розмір та тривалість знижки встановлюються Підрядником самостійно і повідомляються Клієнту шляхом розміщення інформації на Сервісі та/або розсилкою на електронну пошту Клієнта.

7.8. Протягом періоду платної Підписки Клієнт має право односторонньо розірвати Контракт, а оплачені кошти не повертаються.

7.8.1. Повернення платежів, здійснених Клієнтом, не видаються. Клієнт зберігає право використовувати платні можливості Сервісу протягом оплаченого періоду, відповідно до Тарифу.

7.8.2. Вимкнення Періодичних Платежів здійснюється самостійно Клієнтом, використовуючи відповідну функцію в Особистому Кабінеті або звернувшись до технічної підтримки. Фактичне вимкнення відбувається протягом 3 (трьох) робочих днів. Якщо оплата за відповідний період згідно з Тарифом припадає на цей трьохденний період, оплата вважається виконаною Клієнтом. Клієнту буде надано доступ до платних можливостей Особистого Кабінету, відповідно до Тарифу.

7.9. Якщо, протягом 3 (трьох) робочих днів після закінчення оплаченого періоду, Підрядник не отримає вимог від Клієнта, пов'язаних із обсягом прав, наданих за Тарифом, вважається, що Контракт було повністю виконано Підрядником. Подальші претензії не приймаються.

7.10. Сторони домовилися, що Акти виконаних робіт Підрядником не надаються. Доступ до Особистого Кабінету Клієнта слугує доказом наданої послуги.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

8.1. Сервіс надається Клієнту "як є", відповідно до загальноприйнятого принципу в міжнародній практиці. Це означає, що Підрядник не несе відповідальності за будь-які проблеми, що можуть виникнути під час встановлення, оновлення, підтримки та використання Сервісу (включаючи проблеми сумісності з іншими програмними продуктами (пакетами, драйверами і т. д.), розбіжності між результатами використання Сервісу та очікуваннями Клієнта тощо). Клієнт повинен розуміти, що він повністю відповідальний за будь-які негативні наслідки, що виникають внаслідок несумісності або конфліктів Сервісу з іншими програмними продуктами, встановленими на комп'ютері Клієнта чи інших пристроях. Сервіс не призначений і не може використовуватися в інформаційних системах, які працюють в небезпечних середовищах або обслуговують системи життєзабезпечення, де відмова Сервісу може становити загрозу для життя людини або призвести до значних матеріальних збитків.

8.2. Підрядник не несе відповідальності за неможливість використання Сервісу через причини, що залежать від Клієнта чи третіх осіб.

8.3. Підрядник робить всі можливі зусилля для забезпечення нормальної роботи Сервісу, проте не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Контрактом, а також за прямі чи непрямі втрати Клієнта, включаючи втрати прибутку та можливі збитки, зокрема у зв'язку з:

8.3.1. Незаконними діями Інтернет-користувачів, спрямованими на порушення інформаційної безпеки або нормальної роботи Сервісу;

8.3.2. Відсутністю (неможливістю встановлення, припиненням тощо) інтернет-з'єднання між пристроєм Клієнта та сервером Підрядника;

8.3.3. Діями, проведеними органами державної та місцевої влади, а також іншими організаціями у межах оперативно-розшукових заходів;

8.3.4. Встановленням державного регулювання (чи регулювання іншими організаціями) господарської діяльності комерційних організацій в Інтернеті та/або встановленням цими суб'єктами одноразових обмежень, які ускладнюють або роблять неможливими виконання Контракту;

8.3.5. Інші випадки, пов'язані з діями (бездіяльністю) Інтернет-користувачів та/або інших суб'єктів, спрямованих на погіршення загальної ситуації з використання Інтернету та/або комп'ютерного обладнання, існуючі на момент укладення Контракту;

8.4. Підрядник залишає за собою право призупинити роботу Сервісу для технічного обслуговування (найкраще вночі або на вихідних).

8.5. При використанні Сервісу Клієнт зобов'язаний не порушувати законодавство, інтереси третіх осіб або надання послуг (продаж товарів) третім особам. Підрядник не несе відповідальності за дії Клієнта, вчинені з використанням Сервісу, а також за невиконання Клієнтом зобов'язань перед третіми особами.

8.6. Клієнт несе виключну відповідальність за безпеку своїх Авторизаційних Даних та за збитки, які можуть виникнути через їх несанкціоноване використання.

8.7. У будь-якому випадку відповідальність Підрядника обмежується сумою останнього платежу, здійсненого Клієнтом.

8.8. У випадку виникнення спорів або непорозумінь, що виникають з або пов'язані з цим Контрактом між Клієнтом та Підрядником, сторони приймають всі заходи для їх вирішення шляхом переговорів між собою. Сторони встановили, що строк відповіді на до позапретенційній вимоги складає 10 робочих днів.

8.9. Якщо неможливо вирішити спори та/або непорозуміння між сторонами шляхом переговорів, такі спори вирішуються в Арбітражному суді або в суді загальної юрисдикції за місцем знаходження Підрядника.

Тривалість Контракту, Процедура припинення

9.1. Цей Контракт набирає чинності з моменту прийняття пропозиції та залишається чинним до його припинення сторонами.

9.2. Цей Контракт є публічною пропозицією. У разі відкликання Контракту Підрядником під час його терміну чинності, Контракт вважається припиненим з моменту відкликання. Відкликання здійснюється шляхом відмови від підписки в особистому кабінеті на веб-сайті https://www.liqpay.ua/.

9.3. Цей Контракт може бути припинений досрочно:

9.3.1. за взаємною згодою Клієнта та Підрядника з урахуванням положень пункту 7.8 Контракту.

9.3.2. Після припинення цього Контракту доступ до Персонального облікового запису Клієнта блокується, а Сайт(и) Клієнта підлягають видаленню або блокуванню.

9.4. Для відновлення доступу до Персонального облікового запису після припинення цього Контракту Клієнт повинен пройти процес Реєстрації знову, що стане новим прийняттям пропозиції та, відповідно, новим укладенням Контракту.

ІНШІ УМОВИ

10.1. Приймаючи умови цього Контракту, Клієнт підтверджує, що має законні підстави для обробки інформації, якою володіє, з використанням Сервісу.

10.2. Усі питання, що не врегульовані цим Контрактом, вирішуються відповідно до Законодавства.

АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ:

Фізична особа - підприємець РАФІЄВ ТИМУР
Ідентифікаційний код: 3250020179
Адреса: 04073, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Бондарська, будинок 3, квартира 104
РНОКПП: 3250020179
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
ЄДРПОУ банку: 14360570
Код банку: 305299
Рахунок отримувача:№ UA693052990000026009025008069 (Поточний рахунок)
Е-mail: info@ni.solutions